JellyPages.com

Monday, October 29, 2012

nota untuk kamu..


Salam

Fahami ape aku cuba sampaikan..
 
Aku bukan bercakap membabi buta, jika ada yang aku tempuh, itu aku jadikan sebagai pengajaran. Juga bukan hipokrit dengan mengatakan aku baik, tidak, masing-masing punya kisah silam mereka sendiri, sama ada sangat hitam ataupun tidak, dan aku belajar daripada situ.

Adanya aku hari ini, disebabkan kisah silam juga. Perkara jelek orang lain aku mendengar agar aku dapat elakkan daripada terjadi.

Kadangkala orang yang ingin berubah menjadi lebih positif itu niatnya pasti akan terhalang dengan keadaan sekeliling. Mereka ini, perlukan sokongan daripada orang lain untuk bantu mereka ke arah positif.





I would say that I wanna be free
I'm watching the sun sets between those hills
With His blessing so vasts there's a chance that I'll be
On a journey to answer the call that whispers to me

In my heart all along I gotta feel I have to be there
In the land I never felt this close 

Ini saja nota buat kamu, Sekian

No comments:

Post a Comment